Harmonická rezonance

Pokud rozezníme ladičku a kousek od ní položíme druhou ladičku vyladěnou na stejnou frekvenci, ta druhá ladička se také rozezní, a to aniž bychom se jí dotkli. Pokud rozezníte jeden tón na klavíru v místnosti plné dalších klavírů, ten samý tón bude rozeznívat další nástroje. I mozkové vlny lidí se na jednom místě slaďují.  Rezonance je tedy frekvence, ve které začne jakýkoli předmět přirozeně nejsnáze vibrovat. Pokud vibruje jeden předmět na stejné frekvenci, začne vibrovat i ten druhý. Je však také možné vyladit jeden předmět na frekvenci jiného. A tak nás můžou ovlivňovat rytmy a zvuky zvenčí. Je možné tímto způsobem ovlivňovat rytmické procesy v našem těle – dech, srdeční tep, ale i mozkové vlny. Když zpíváte, cítíte rezonanci, když posloucháte hudbu, některé tóny a rytmy vás také dokážou pěkně “rozvibrovat”.


Dochází k rozšiřování vědomí. Vyšší vibrace rozpouští nižší vibrace. Myšlenky vyššího vědomí rozjasňují nižší mysl. Vyšší vědomí má větší sílu a vliv. Pokud společně zpíváme písně, napojujeme se na vesmírnou moudrost a vědění, a také rozšiřujeme moudrost těm, kteří jsou připraveni ji přijmout. Každé slovo, které opakujeme, se stává mantrou. Hudba, pobrukování a mantry mají specifické vibrace. Pokud zpíváme, hrajeme určitý typ hudby nebo zpíváme určitou mantru, vytváříme vzorec nebo symbol. Jsou klíčem k otevření mysli a těla k vesmírnému vědění. Byly provedeny výzkumy týkající se vlivu zvuků na různé materiály, například na částečky kovu nebo na písek. Při rozeznění určitých tónů se částečky kovu rozvibrovaly a vytvořily určitý tvar. V současné době se užívá tonoskop (přístroj převádějící lidský hlas do obrazové podoby). Pokud se jím pustí poslední akord Handlova Mesiáše, vytvoří na obrazovce dokonalou pětihvězdici. Mantry vytváří přesné geometrické obrazce. Ohm vytváří dokonalý kruh vyplněný koncentrickými trojúhelníky.

Pokud při anémii (nedostatku železa, jehož atomová váha je 55) vystavíme nemocného několikrát působení zvukové frekvence 55 Hz, což odpovídá tónu A, dojde doslova k alchymické přeměně prvků v těle a vyrovnání hladiny železa. A to samozřejmě platí pro všechny prvky, tak jako my i všechno kolem nás je komplexem vibrací, které na světelné rovině odpovídají barvám a na zvukové tónům. A nemoc z hlediska moderní alchymie pak můžeme chápat jako stav vibrační disharmonie, zatímco uzdravení jako obnovu vibrační rovnováhy. Přímé pozorování kruhů v obilí stejně jako egyptských nebo antických chrámů nás nejen uchvacuje svou výjimečnou krásou a citový vytržení, které zažíváme, ale má také silný uzdravující účinek. Hudba sfér převedená na tvary posvátné geometrie stimuluje a rozkmitává naši šišinku, třetí oko a přibližuje nás povznášejícímu prožitku smrti.

Harmonická rezonance znamená vědomě harmonizovat své těla do rovnováhy s energiemi kolem nás. Souvisí se dvěmi základními životními lekcemi – dobročinností a laskavostí. Dobročinnost znamená ctít spojení, které máme se všemi lidmi, a praktikovat ji při každé činnosti. Když naše jednání ctí ostatní lidi, rozvíjíme se. Abychom mohli dobročinnost aplikovat, musíme se nejprve naučit dát své energii hranice. Záleží na tom, kam člověk soustřeďuje tyto schopnosti. Když jsou zaměřeny dovnitř, vnímáme lidi pracující na lekci dobročinnosti jako prospěchářské, sobecké a egoistické. Kvůli nedostatečnému spojení se obracejí do svého nitra. Ať dělají cokoliv, nedokáží naplnit své touhy. Mohou nám připadat bezohlední, a že se zajímají jen o své emoce. Celiství se můžeme cítit pouze v případě, když jsme spojeni s ostatními. Tito lidé jsou velmi citliví a je pro ně těžké navázat spojení s ostatními, protože mají strach z reakcí, které by jejich slova mohla vyvolat. Pokud jsou obráceni ven, vztahy jim slouží ke kompenzaci jejich nedostatků. Může se zdát, že chtějí být středem pozornosti, velmi se snaží, aby byli milováni.

Tito jedinci se postupně odcizí sami sobě a mají schopnost vysávat osoby v bezprostředním okolí. Jakmile zvládnou tuto lekci, zjistí, že štěstí dosáhnou prostřednictvím spojení s ostatními lidmi, nikoliv snahou o to, aby je každý miloval. Musejí se naučit toto spojeni vycítit. Jedním z nejsnazších způsobů ovládnutí této lekce spočívá v tom, že se ze své slabosti vypíšeme nebo se otevřeme okolí a začneme s ním o svém problému upřímně mluvit. Může říct: “Vím, že na lidi takto působím, a opravdu to chci změnit. Potřebuji k tomu ale vaši pomoc. Jsem si vědoma, že mám slabé místo v tom, jak na ostatní působím. Chtěla bych od vás upřímnou zpětnou vazbu, pokud budete přitom, až se zase dostanu do podobné situace.” Klíčem k uvolnění energetické stopy je najít rovnováhu mezi tím být ohleduplný ke svým potřebám a být citlivý k ostatním, posílit spojení, které je přítomno mezi námi a vším, co nás obklopuje.

Laskavostživot v harmonii se světem. Člověk se učí, že cíl není důležitý, a to, na čem opravdu záleží, je cesta sama o sobě a laskavost, kterou na cestě zakoušíme. Abychom pochopili význam této lekce, je dobré si položit následující otázku: “Jak často se ráno probudím a řeknu si: Miluji svůj život, nemůžu se dočkat, co dnešek přinese?” Když opravdu vidíme sami sebe jako hráče této hry a hrajeme tuto hru s láskou, pak je ovládnutí všech zbývajících energetických matrixů nejen snažší, ale i mnohem příjemnější. Neužíváte si život na Zemi? Táhne vás to někam jinam? Necítíte se ve svém těle dobře? Pokud jste na tyto otázky odpověděli “ano”, pak jste lekci laskavosti neovládli. Lidé pracující na lekci laskavosti hledají ten nejširší obraz světa, jaký lze vidět, neboť je zajímá, jak je vše propojeno. Nezajímají je pouze tajemství života, chtějí znát i tajemství vesmíru. Dobře vychází s lidmi a zároveň dokážou vnímat vazby mezi dimenzemi každého z nás. Jakmile je uslyší, uvidí či začnou vnímat v jakékoli formě, vnitřně docházejí k pravdě.  Tato lekce posiluje spojení s univerzální energií, která prochází všemi věcmi a bytostmi. Toto spojení nám umožňuje porozumění času, prostoru a energie, které zažilo jen velmi málo lidí v historii. Tito lidé se ale necítí, že jsou něčím výjimeční. Dívají se na věci z vyššího pohledu. Dobře vycházejí s lidmi a také jsou spojeni s dalšími dimenzemi a vnitřně ví, když vidí, slyší nebo zažívají něco pravdivého. Pro lidi pracující na lekci laskavosti je problémem přijmout, že jen málo jedinců chápe hluboké univerzální pravdy, jež oni znají, a zatím je nedokáží vyjádřit slovy.

Zdroj – Diana Cooper, Milan Calábek, Steve Rother

www.atlantskaskola.cz

 

This entry was posted in Atla-Ra. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

Zadajte svoje údaje, alebo kliknite na ikonu pre prihlásenie:

WordPress.com Logo

Na komentovanie používate váš WordPress.com účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Twitter picture

Na komentovanie používate váš Twitter účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Facebook photo

Na komentovanie používate váš Facebook účet. Odhlásiť sa /  Zmeniť )

Connecting to %s