… Ubránim Ťa krásna, domovina moja …

plicka_stavba_1

Keď sa dúha dvíha, hory tíško stoja,

milujem Ťa vrúcne, milujem Ťa vrúcne

domovina moja, domovina moja

dievčatko

a keď príde chvíľa rozhodného boja,

ubránim ťa krásna, ubránim ťa krásna,

domovina moja, domovina moja.

Ukážka z prvých minút nádherného československo-gruzínskeho filmu z roku 1959 s Júliusom Pántkom  v hlavnej úlohe … Film  je nakrútený podľa skutočného príbehu slovenského vojaka na Kaukaze za II.svetovej vojny. 

Celý tento filmový klenot si môžete pozrieť

TU

06-strecno-castle

This entry was posted in Dejiny, Ethnic Music. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

