MÁ KVETY VO VLASOCH

Jano Svetlan Majerčík – MÁ KVETY VO VLASOCH

http://www.janomajercik.sk/

slnko

Má kvety vo vlasoch a dážď jej zmočil šaty.
A v mokrých prameňoch je oheň veľkej vatry.
A duša slobodná, ľúbosť, láska, vášeň.
Tak tancuj dievčina a rozdúchaj ten plameň.
Tú, tú, tú …
 
Má kvety vo vlasoch a v očiach jasné svetlo.
Čo svieti na cestu a moje srdce splietlo.
A zrýchlil sa mi tep a krv v žilách vrie mi.
Tak tancuj dievčina, ja tvojmu tancu verím.
Tú, tú, tú …

 

zdroj

Oheň čo v tebe blčí má zaiste pôvod vlčí.
A hrejivosť ovčej vlny, snáď túžba sa mi vyplní.
Pohladiť ťa po vlasoch a očistiť sa v plameňoch,
Čo horia cez chladné noci a po uhlíkoch ísť bosý.
Tú, tú, tú …

Má kvety vo vlasoch, je neskrotná a divá.
Jej aura žiarivá s duchom vetra splýva.
Nepoznám ju po mene ale sile mocnej živy.
Tak tancuj dievčina ten tanec divo divý.

Tú, tú, tú …

slnko

This entry was posted in Ethnic Music. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

