Ozajstná láska

slnkoJANO SVETLAN MAJERČÍK – Ozajstná láska.

Ozajstnú lásku
ku tebe rodná zem
cítim , keď kráčam
bosými nohami .
Ozajstnú lásku
vraciaš mi ,
keď nevládzem
na noc pritúliš ma
tam medzi horami .

Budíš ma ráno ,
keď slnko vychodí ,
umyješ rosou
a vôňou nasýtiš .
Hlboko v horách
sa mi vždy vyjavíš ,
vetrík ťa znesie tam ,
tam dolu do dolín .

zdroj

V tej chvíli mlčím , čakám ,
vnímam tvoj dych .
Po hore potichu kráčam ,
som jeden s tých .

Jeden z tvojich synov ,
ktorých si kojila .
V kolíske poľnej som
pri tebe zaspával .
Vždy si ma rodná zem
bezpečne chránila ,
ozajstnou láskou ,
pamätám , dobre viem .

A teraz mlčím , čakám ,
objať ťa chcem .
Na lúke ležím , vnímam
moju rodnú zem .

Ozajstnú lásku

slnko

This entry was posted in Ethnic Music. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár

