Kryon – Čo sa stane?

Zdravím vás drahí, ja som Kryon z magnetickej služby.

A kto tomu uverí? Že tento sladký hlas je hlas Ducha a je Vám a Vášmu srdcu prezentovaný touto cestou. Kto tomu uverí? Ak Vám poviem, že viem kto sa tu dnes nachádza, uveríte mi? Každá duša v tejto miestnosti je mi dôverne a osobne známa. Boh takéto veci dokáže. Sú tu aj tí, čo hovoria: “Takto sa to nedá! Je to len muž, ktorý nás sediac na stoličke klame a predstiera! Ono to nemôže byť také ľahké… ak Duch ku mne rozpráva, musí to vyzerať ináč, viac!“A my Vám hovoríme drahí moji, tak ako sme to hovorili stále pred tým: sedíme na stoličke. Všetky Vaše texty boli takto napísané a Vy nečítate slová Boha ani v tej krásne viazanej edícii. Sú to slová mužov, žien, slová ľudskosti, je to channeling. Slová tak vzácne, že k nim lipnete, sú to dejiny duchovnosti, písane mužmi a ženami pod vplyvom lásky Boha.

A ja som tu, a hovorím Vám, že viem kto ste. V tejto miestnosti sú prváčikovia. Čo už počuli hlas, no zatiaľ bez energie. No a sú tu tí, ktorí doteraz nepočuli ani necítili, no a po prvý raz ste tu… no neveríte tomu. A pýtate sa, či je toto naozaj. A ja sa Vás pýtam: „čo môžete stratiť? Počas týchto momentov, keď prediskutúvame veci, čo môžete stratiť aby ste otvorili svoje srdce a opýtali sa… Veríte v Boha?“ Tak sa ho opýtajte: „Drahý Boh, drahý Duch, je to naozaj tak?“ A ja Vám poviem, že Vaše Vyššie Ja, ak ho necháte prehovoriť…. ak ho necháte prehovoriť…Vás vezme za ruku a povie Vám: „Nielen je toto naozaj tak, ale je najvyšší čas, aby si to počul!“ A preto ste tu teraz na stoličke a viete to.

Viete, že práve teraz, ešte predtým než sa dostaneme k téme, práve teraz, je na tomto mieste sprievod, ktorý tu sedí s energiou odpustenia takej miery, že prekračuje nekonečne tú Vašu na úplnom konci? A čo pod tým myslím je, že teraz v tejto skupine môžete dokázať viac, ako kedykoľvek predtým osamote. Kedže tu sú aj tí, ktorí vedia čo sa naozaj deje. Zakotvujú túto miestnosť, toto miesto, aby sa mohla uskutočniť jedna vec, dôležitá vec ešte predtým, než začneme… prihováram sa k tým, ktorí tu prišli po liečenie. Ja viem kto ste. Môžete predstierať, že ste tu za iným účelom ale Vy viete prečo tu naozaj ste. A ja to tiež viem. A to znamená, že máte práve teraz otvorenú linku s Duchom.

Duch nechce aby ste trpeli! Počujete to? Porozumeli ste tomu? Ak Duch to nechce, snáď ani Vy by ste to nemali chcieť. Aký je Váš postoj? Čo očakávate? Stará duša, tu nie je dôvod, aby si pokračovala s ochorením. Ja viem, kto tu je. Nechajte nás dotknúť sa Vás… nechajte nás dotknúť sa Vás. A nech sa týmto večerom začne zvyšok Vášho života, ktorý bude iný, ako keď ste prišli. Toto je vo Vašej moci, Vašej moci! Natiahnete ruku a dotknete sa, alebo nie? Drahí ľudia, niektorí hovoria: „Neviem čo sa deje na planéte a nepáči sa mi to.“ Sú tu otázky. Počujem ich prichádzať ku mne a vidím ruky pohodené vo frustrácii: „Ja viem, čo pán Carroll hovorí, ale cítim sa ustarostene. Čo sa deje?“ A preto to budem adresovať.

Hovorí Vám niečo slovo ‘Rekalibrácia’? Ako by ste to opísali – rekalibrovať seba, Vašu duchovnosť a Vašu energiu? Rekalibrovať veci okolo seba: Vašu vládu, Vašu ekonómiu, to, ako veci fungujú… čo to pre Vás znamená? A ja Vám poviem, že to je to, čo práve zažívate v tomto momente. Je tu energia, ktorá sa vlieva do tejto planéty, energia Posunu, o ktorom sme Vám hovorili. Je to dôvod, pre ktorý sme tu my, nachádzate sa uprostred 36 rokov dlhého galaktického zoradenia a ja som tu pri Vás… toľko veľa vecí sa už okolo Vás udialo… rekalibrujete sa.

A krajina, ktorá sa pod Vami nachádza a z ktorej pochádza môj partner, trpí recesiou. Mnohí sa sťažujú, že je to tažké. A my Vám opäť povieme, že táto rekalibrácia Vám prinesie naspäť Vašu ekonómiu, kde bude menej lakomosti. Ekonómiu so systémom, ktorý pozastaví veci benefitujúce len bohatým. A čas na takýto posun už nastal, že? A to je to, čo sa práve deje.

A niektorí z Vás majú zmätok v živote. Ja viem, kto sa tu dnes nachádza. Dopytujete sa odpovede na otázku ohľadne Vašej existencie: Kto naozaj ste? Ja viem, kto sa tu nachádza. A ja Vám chcem povedať: gratulujem! Krajine pod Vami, ktorá trpí recesiou, chcem povedať: gratulujem! Máte odvahu oslavovať prekážky spojené s Rekalibráciou. To je to, čo sa deje a nie je to pohodlné, nie je to žiaden prijemný pocit. Ó, drahé duše, je to čas na ktorý ste čakali. Rád by som Vás vzal spať, aj keď len na krátky moment, a ukázal Vám moment Vášho narodenia, keď ste prišli na Zem a ja som tam bol … a toľko vecí sa udialo v tom momente. Krásna energia vplynula do tej sekundy, keď ste sa ocitli v pôrodných cestách a na všetko, čo naozaj ste

  • ihneď ste zabudli a na Vašu silu
  • ihneď ste zabudli…. a na tú  Božskú časť vo Vás
  • ihneď ste zabudli … a dobrovoľne a opäť ste nastúpili na svoju pozemskú cestu.

A tesne predtým, než ste prišli, všetci tí, ktorí okolo Vás stáli vrátane mňa, si povedali, že snáď toto je ten čas… všetky tie minulé životy boli pre tento moment: keď na Zemi môže nastať Posun. Keď pôjdete na to miesto, kde zavoláte na počiatočných Bratov a Sestry Siedmych. A kde budete môcť povedať: „Dokázali sme to.“ A to je to, kam smerujete… kam smerujete.

Staré duše v tejto miestnosti to dokážu otočiť… alebo nie. Dokážete to rozbehnúť alebo spomaliť. Snáď reprezentujete jadro tohto mesta (poznámka: Toronto). Pracovníci svetla, ktorí sú noví, i ktorí tu sú už dlhú dobu, všetci ste si rovní v schopnosti zasvietiť svetielko do temných miest. A tu prichádza ďalšia otázka: „Drahý Kryon, čo teda bude? Naozaj nastanú 3 dni tmy? Nastane planetárny zmätok? Bude to náš koniec?“ A odpoveď je: „Nie“. A my to zopakujeme. Čokoľvek ste už počuli, aj keď to prišlo od učiteľov najvyššieho radu. Ak to vyzerá ako negatívna správa, pozrite sa dôkladne na metaforu! Duch sa prihovára prorokom v metaforách, stále to tak bolo. Dobre sa na to pozrite… metafory sú jediný spôsob, ako Duch komunikuje k tým jednotlivcom, ktorí vidia to, čo prichádza. Nesmiete to brať doslova, ale prezrite si to skrz naskrz a hľadajte to, čo spoznáte Vaším vlastným duchovným vnútrom, ktoré sa dotýka Vášho Ja na druhej strane a ktoré bude vedieť, že je to v poriadku. Toto je čas zmien. Nie Konca a Tmy.

A otazká je položená: „Čo sa naozaj stane 21-ho Decembra 2012?“ A ja sa Vás opýtam: „Kde? O ktorom mieste rozprávate?“ A Vy odpoviete: „Tu na Zemi.“ A my Vám povieme: „Ó nie, nie, čas na Zemi je stále v 2-och dňoch zároveň. Kde?“ A tak Vám zopakujem, stred času vyrátaný Duchom, ktorý ho podáva ak hovorí o dňoch ako o Slnovrate, o Rovnodennosti, o veciach ktoré sa udejú v určitú hodinu, určitý deň, určitý moment… sú vyrátané od Lemúrie, nie od Londýna (Kryon sa smeje). Lemúria. Uprostred Tichého Oceánu. Viete, čo sa stane 21-12-2012? Oslava.

Všetci, ktorí si prajú pozrieť sa na hodiny a vypočítajú si, že keď ten deň príde uprostred tichého Oceánu kde leží Lemúria… Oslavujte!!! Oslavujte stred zoskupenia, ktoré ste začali pred 18-timi rokmi, pre Vás teraz 17-timi (poznámka – posolstvo bolo podané v 2011). A veci, ktoré sa udiali, ktoré zmenili Zem, môj partner už niektoré uviedol. Niektoré sa už dejú a niektoré ešte nie, oslavujte! To je to, čo sa stane. A niektorí z Vás povedia: „Počul som toľko zlých správ o temnote, o problémoch, dokonca aj o rozštiepení Zeme!“ Ó, no ale veď rozštiepenie Zeme sa už aj uskutočnuje! A viete o čom rozprávam. Je to metafora. Je to Tma a Svetlo. Je to Nové a Staré. Necítite to? Naozaj to necítite?

Chcem, aby ste sa okolo seba dobre rozhliadli, pretože príde toho viac, to je to, čo sa stane v prichádzajúcich 18-tich rokoch. Budete tu mať starú energiu Zeme, ktorá kričí a kope pretože nedokáže dosiahnuť, to čo chce. Tak to zvyklo byť. Dobre sa na to pozrite, už sa to okolo Vás deje!

Starým strážcom sa nepáči to, čo vidia. Naozaj si myslíte, že diktátori o ktorých teraz hovoríme, očakávali tento zvrat naozaj? A čo tí, ktorí ešte len prídu? Tí, ktorí teraz len kľudne niekde sedia mysliac si, že oni sa tomu vyhnú? … no oni budú nasledovať! (Kryon sa smeje). No len počkajte, bude to významné. Jeden za druhým padnú. Očakávajte politiku starej energie, ktorá sa snaží opäť sa presadiť – no prehrá!!! A aj iné veci, ktoré ste už skôr odmietli, sa opäť budú snažiť presadiť sa, kedže si uvedomujú, že su odmietnuté – pretože sú. Očakávajte seniorov a vodcov krajín, hoci aj práve teraz, ktorí robia zvláštne – nie zjednocujúce, ale separujúce vyhlásenia. No tie nepadnú na úrodnu pôdu ale naopak, ľudia sa budú čudovať a pýtať sa „Čo to robia“? …kedže vedomie planéty začína rozpoznávať Starú energiu presne takú, akou je a toto sa deje po prvý krát drahí ľudia, že to takto môžete vidieť. No a to spôsobuje chaos. A tak nastanú časy počas prichádzajúcich 20 rokov, ktoré budú ťažké, keď môžete doslova vidieť boj medzi Starou a Novou energiou. A ja Vám hovorím, že keď meriame potenciál vedomia Planéty, nemajú šancu. (Kryon sa smeje).

Kocky sú hodené. Je to tak už 17 rokov a Vy ste svedkovia tohto deja. A tým, ktorí nesúhlasia s tým, čo podávam môjmu partnerovi počas tohto rozhovoru, to nemusí dávať zmysel. Ale planéta sa dramaticky zmenila úžasnými spôsobmi, ktoré nikto nepredpokladal ani neočakával. Vy pomaly prepájate kontinenty a všetci ste toho súčasťou. No aj napriek tomu, čo teraz viete, poviete mi: ‘Aj tak sa mi to nepáči.’ A preto Vás my nazývame ‘pracovníci’ svetla. Pretože Vy na tom ‘pracujete’. Tak fajn, teda prišiel čas na otázky. „Kryon, čo môžem urobiť aby som dosiahol mier ohľadne týchto vecí? Aby som sa netrápil ohľadne týchto vecí? Aby som bez mihnutia oka zasvietil svetielko na tmavé miesta? Ak je to pravda, že som Stará duša a že som čakal na tento moment celý život, čo mám podľa teba teraz robiť? “Ó drahí, už som sa bál že sa ma na to nikdy neopýtate. (Kryon sa smeje). Toto je tak vzrušujúce! Tak vzrušujúce!“

Inštrukcie pre múdrych.

Staré duše tu predo mnou už prešli mnohými vecami a mnohé si už vytrpeli. Už ste mali svoj čas nadšenia či utrpenia, materstva či hrdinstva, bojovali ste vojny tejto planéty, ponechali ste svoje stopy v cudzích krajinách a teraz ste tu. Ste tu na mieste mieru, v krajine počas mieru, v krajine bez nepokojov, bez utrpenia… a myslíte si, že je to len náhoda. Že by ste sa nachádzali práve tu a mali možnosť pracovať práve tu, nie je náhoda.

Ale nevykonáte nič a nebudete mať žiaden účinok na planétu, Vaša práca bude neúčinná, pokiaľ si neuvedomíte, že potrebujete víťazný postoj ku strachu. Strach odzbrojí aj toho najlepšieho pracovníka svetla v tejto miestnosti, vrátane môjho partnera. Strach Vás odzbrojí! A my to zopakujeme.

  • Po prvé. Odstráňte zo svojho života      strach! Ak chcete vedieť ako na to, ja Vám to poviem, keďže strach je len taký papierový      tiger. A keď sa rozpráva o láske: chyťte za ruku Vaše vyššie ja      práve v tomto momente, keď sa k Vám otáča. Je vo Vás zrnko Boha, ktoré tam      bolo vsadené práve pre tento moment. Môj partner už dostal tieto      informácie, ktoré sú už aj publikované, prečítajte si ich.      Boh je vo Vás všetkých! Možno tomu neveríte a snáď si aj      myslíte, že si to nezaslúžite, ale je naozaj tam. Veď sa pozrite …      čo môžete stratiť? Nie je náhodou už      čas, aby ste sa vymkli zo zovretia strachu, depresie a neistoty a aby ste      boli sebaistí a zmierení s tým čo je a čo sa deje?

Cítite príchod bitky? Už máte tréning! Staré duše už majú tréning, aby priniesli svetlo a intuíciu práve tam, kde sú; keď idete do práce, keď idete domov, kdekoľvek idete. A keď sa Vaše telo samo lieči, keďže sa dotýka tváre Boha ako práve teraz… dokážete priniesť svetlo. Snáď poviete: „Som príliš slabý na to, aby som urobil takéto veľké veci“. No nie ste. Nie ste. Ja viem kto tu je a viem cez čo idete. Nie ste. Preto ste teraz tu a nastal čas aby ste to videli. Ó drahý človek, máš za sebou tréning, si už bojovníkom a si pripravený! Nedaj, aby Ťa strach odzbrojil, chyť za ruku Tvoje vyššie ja a vykroč vopred. Pocíť lásku Boha práve tu a teraz ako sa cez teba díva. Usmieva sa na Teba, usmej sa späť, vyzývam Ťa! Je to v poriadku, úplne v poriadku. To bol prvý bod.

  • Druhý bod. Nech      má Váš duch viacej súcitu. Súcit je katalyzátorom mieru na Zemi. Jednomyseľnosť a súhlas      sú pomôckami k súcitu. Ktoré veci nedokážete zosúladiť počas Vášho života?      S kým ste sa nemohli zhodnúť počas Vášho života? S kým odmietate      rozprávať? Ja viem kto sa tu nachádza.

Vyzývam Vás, aby ste ich kontaktovali a povedali: „Nie je dôležité čo sa stalo, nie je doležité, či mi kedykoľvek zavoláš späť, nie je to dôležité. Chcem ti len dať vedieť, že mi na tebe záleží a že si pre mňa dôležitý(á).“ A to je všetko. A to zaistí súcit vo Vás a v tej druhej osobe a nezáleží na tom čo urobili …či ako drsno sa teraz tvária. Ja viem kto sa tu nachádza.

Postaviť takýto most bude veľmi dobrý začiatok, no je to ťažké. Myslíte si, že je to ľahké? Je to ťažké. Vyzývam Vás. A ja Vám hovorím, že až prekročíte tento Most Mečov (Bridge of Swords) (Kryon sa smeje) bude to len začiatok Vašich ďalších veľkých činov. A keď to dokážete, budete sa cítiť úplne ináč. Ako budete pokračovať ďalej, pocítite niečo nové. Poviete si „…waw’ ….čo je to za krásny pocit?“ A ja Vám poviem, že je to Stará duša, ktorá vo Vás sídli a že žiarite všetkou tou múdrosťou, ktorú ste doteraz za celé tie roky nazbierali. Pocit sebacennosti, stáť priamo a vysoko z Bohom. Cítiť lásku, ktorá tu stále bola.

Teraz sa prihováram k dušiam, ktoré kráčajú celým svojim životom s anjelskými energiami poruke, a ani raz ste sa im nepoďakovali. A ani raz nepozdravili. Pretože tomu neveríte. Ja viem kto tu je a ku komu sa prihováram. A Ty to vieš tiež, že?

Odídeš z tohto miesta stále neveriaci. No kľudne môžeš, my nebudeme nikoho súdiť, a všetci tí anjeli odídu z tohto miesta s Tebou… presne tak, ako to bolo po celý Tvoj život. Oni iba čakajú na Teba, kým ich uvidíš. Aby ti mohli pomôcť. So všetkým tým, s čím Ty chceš pomôcť. Na Tvojej strane stojí tak veľa pomocníkov, drahý človek, drahá Stará duša. To bolo číslo dva. Súcit.

  • Teraz číslo tri. Musíte      zmeniť svoj postoj! Očakávajte      pozitívne riešenia. Očakávajte synchronizáciu každý deň! Ja viem, že      máte problémy a neviete ako ich vyriešiť, ja viem kto tu je. A ja Vám      hovorím, že také synchronizácie dokážete uskutočniť pomocou Vášho      dovolenia a potenciálu, aké si ani nedokážete predstaviť! A takto všetky      svoje problémy vyriešite. Len ak to sami dovolíte. Sú tu dnes totiž aj    takí pracovníci svetla, Staré duše dokonca aj liečitelia, ktorí si potajomky užívajú vlastného      utrpenia. Ja viem kto tu je!  A  Duch Vás počuje hovoriť tieto veci: „Už som to očakával, vedel som že to príde, nikdy sa mi to nepodarí“. Stále to isté dookola. Ja Vás poznám.

Nenastal náhodou už čas, aby ste zmenili postoj a očakávali pozitívne riešenia? Neobzerajte sa naspäť na negatívne veci práve naopak, oslavujte ich všetky! Pretože sú súčasťou rastu, ktorým ste aj Vy, ….súčasťou Boha, ktorým ste aj Vy, vyzývam Vás! Oslavujte veci vo Vašom živote, ktoré teraz vidíte ako negatívne. Obzrite sa spať a oslavujte! Konvertujte ich do pozitívnych vecí vo Vašich mysliach. A Vy poviete: „Kryon, Ty nevieš, cez čo som ja už musel prejsť, neviem či dokážem takéto niečo urobiť ohľadne tej a tej osoby…“ Ó drahý človek, tá osoba je takisto súčasťou plánu. Nemyslíš si, že ja viem kto sa tu nachádza? Časť plánu. A práve tu a teraz si toho plne vedomý. A čo budete teda robiť? Necháte si zničiť Váš celý život? Ja viem kto sa tu nachádza. Toto dokáže pracovník svetla a planéta sa mení keď takto konáte.

A teraz to finálne, Stará duša. Viera, viera…, že to čo Vám práve teraz hovorím je pravda. Bez toho aby ste sa museli rozpomenúť, bez toho aby som Vám musel predkladať dôkazy, vstaňte a nazrite dovnútra. „Je to pravda, že v mojej DNA sa nachádza Akašický záznam, ktorý je stovky a stovky rokov starý, ak nie tisícky? Je to možné, že by som mohol byť súčasťou Lemúrie, je to možné… je to možné?“ A ja si prajem aby ste dostali odpovede. A ak to povolíte, tá odpoveď bude „Áno“. A teraz viete prečo ste tu, prečo sedíte na stoličke, prečo máte o tieto veci záujem, prečo nespíte v noci… (Kryon sa smeje) Myslíte si, že ja neviem kto sa tu nachádza? Keď vidíte 11:11 na hodinkách, koľkí z Vás povedia ‘Ďakujem Ti Bože’! Namiesto utŕženia ‘Čo to asi znamená?… som si istý, že je to niečo zlé a negatívne’. Nastal čas to zmeniť.

Veľký Majster chodil po tejto Zemi, jeho meno bolo Krist. A všade kam sa pozrel, niesol súcit. A všade kam sa pozrel, videl synchronizáciu a riešenie. Všade kde prešiel, bol milovaný. A ľudia v ňom videli lásku Boha. A on Vám dal inštrukcie, drahí moji, tento Majster Vám dal inštrukcie, povedal: „Ja som synom Boha a to ste aj Vy! A tak sa dobre pozrite ako konám, pretože to ste aj Vy.“ A to bolo pre niekoho, kto je práve teraz tu. A pre všetkých, ktorí to potrebujú počuť. Ja viem kto tu je, ja som Vaša rodina. Som tu pri Vás do konca Vášho života. Môžete ma nechať vonku stáť a zatvoriť dvere, nechať ma tam stáť… no a ja budem kráčať za Vami.

Nikdy Vás nebudem otravovať, dobiedzať, …nikdy Vás nevyruším, akurát keď uvidíte 11:11 (Kryon sa smeje), …a to Vás vyruším, aby som Vám pripomenul, že ste Stará duša, tak sa s tým zmierte. Chcete alebo nie? A to Vám zmení život v tak pozitívnom zmysle!

Ako tolerantí vlastne ste? Keď ste zaseknutí v dopravnej zápche? Ja viem kto tu je! (Kryon sa smeje). Dokážete im požehnať, keď Vás predbehnú, keď Vás spomalia, keď na Vás budú gestikulovať či kričať? Dokážete aj tak povedať: ‘Boh ťa požehnaj. Mám ťa rád’. Dokážete také niečo? Ak áno drahí, tak praktizujete súcit… súcit, praktizujte súcit. Zmení to spôsob, akým myslíte a zmení to spôsob ako sa správate k tým, ktorých milujete najviac. Keď dokonca aj Vaši nepriatelia prídu k Vám so slovami: ‘Neviem čo sa ti stalo, no nie je to až také zlé’. Znie to celkom dobre, že?

To sú tie veci, ktoré menia hrudu Zeme, kryštálovú mriežku, meriaci systém, všetko to čo je potrebné na zasadenie semienok, pre Vaše deti a ich deti a deti ich detíaby mali mier na tejto planéte a už nikdy nikdy nikdy svetovú vojnu. Pretože o to tu teraz ide.

Ste uprostred zoskupenia, máte pred sebou ešte 2 desaťročia. A niektorí z Vás povedia: „Nemyslím, že sa toho dožijem, takže mňa sa to netýka!“ (Kryon sa smeje). Ja viem kto tu ja a snáď moja odpoveď bude: „A možno máš pravdu! (smiech v hľadisku) Ale vieš čo? Prídeš hneď naspäť!“ A teda na tom záleží. Pretože toto sa deje v Akašickom zázname: ako sa táto energia posúva dopredu Stará duša a ty sa chytíš iniciatívy a uvedomíš si kto si; rozsvietiš svetlo. No a keď sa potom vrátiš naspäť, prebudíš sa s plným vedomím! (Kryon sa smeje). A už nikdy nebudeš musieť prejsť tým, čo doteraz. Vieš to? Toto je semienko vzostúpenej Planéty. Keď sa narodíte už osvietení!

A práve to my tu vidíme. No a pre tých čo hovoria: „Ja sa už nevraciam, toto je môj posledný krát!“ (Kryon sa smeje). Haha! Ani za svet by ste o to neprišli, nebudete chcieť prísť o to veľké finále! Skúste si predstaviť planétu, ktorá je sama do seba zaľúbená. Zaľúbená tak, že už nie sú žiadne vojny. Predstavte si to. A to je, kto ste. A to je to, čo sa možno práve deje. A to je to, prečo Vás ja tak milujem.

A tak to je.

Kryon

Zdroj: MP3 nahrávky (42 minút) – (www.kryon.com). Tieto MP3 nahrávky su vám ponúknuté zadarmo. Užite si ich. Podajte ich ďalej, urobte si kópiu na svoj iPod… len ich prosíme Vás, nepredávajte. Tak ako internet aj tieto su ponúkané všetkým bez poplatku. Su starostlivo produkované v určitej veľkosti a kvalite, vhodné na jednoduché stiahnutie a manipuláciu. Bežne su tieto nahrávky aj jednu hodinu dlhé. Nikdy nesmú byť prehrávané na vlnách (rádiové vysielanie atď).

Pre všetky pútnikov na Ceste Lásky do slovenčiny preložila Zuzana Blyšťanová (http://www.transformace.info/ a www.kryon.webnode.cz ) z MP3 záznamu živého channelingu. Jazykovú úpravu slovenčiny urobila Jelka M. Túto slovenskú verziu je možné v neskrátenej a neupravenej podobe ďalej kopírovať a rozširovať nekomerčným spôsobom, pokiaľ bude pripojená celá táto poznámka vrátane všetkých zdrojov i s aktívnymi odkazmi.

This entry was posted in Nezaradené. Bookmark the permalink.

Pridaj komentár